Терміни та поняття
Система LiqPay — це платіжний сервіс Банку, призначений для спрощення проведення розрахунків між фізичними особами, юридичними особами та/або фізичними особами-підприємцями в мережі Інтернет за допомогою персональних комп'ютерів та/або інших мобільних пристроїв.
З повною версією Умов та Правил надання банківських послуг можете ознайомитисятут
Предмет Договору
Банк надає Клієнту платіжний сервіс для спрощення проведення розрахунків у мережі Інтернет, а саме: Банк здійснює дистанційне обслуговування, надає послуги із забезпечення виконання операцій, ініційованих з використанням реквізитів платіжних карток з метою здійснення ініціювання й виконання переказів від фізичних осіб на користь Клієнта (операції еквайрингу та p2pdebit) та від Клієнта на користь фізичних осіб (масові виплати), здійснення розрахунків (оплати) у безготівковій формі на користь залучених Клієнтом Підприємств за реалізовані/надані/виконані ними товари/роботи/послуги, а також фінансові послуги з прийому платежів за допомогою системи LiqPay, а також забезпечує технологічне обслуговування прийому платежів та/або перерахування грошових коштів (далі — Послуги) в порядку, визначеному законодавством та цим Договором, а Клієнт зобов'язується сплачувати Банку винагороду, передбачену чинними Тарифами Банку.
Клієнт приєднується до Договору шляхом підписання Заяви про приєднання до Умов та Правил надання послуг в системі LiqPay (далі — Заява про приєднання).
Істотні умови Договору визначені Заявою про приєднання.
Правила реєстрації в системі LIQPAY
Необхідні умови для успішного підключення Клієнта одержувача до системи LiqPay:
Додаткові вимоги:
Для активації магазину з відшкодуванням за деякими категоріями товарів та послуг у Клієнта може бути запитана додаткова документація. Включаючи, але не обмежуючись:
Банк має право встановити магазину Клієнта статус «Без відшкодування» в таких випадках:
При такому статусі платники можуть відправляти Клієнту платежі за товари та послуги. Ці кошти списуються з рахунків платників, але утримуються на транзитному рахунку Банку та не перераховуються Клієнту до виконання вимог для активації з відшкодуванням. Якщо магазин Клієнта не буде активовано з відшкодуванням, через 90 днів кошти повертаються на рахунки платників.
Для активації магазину зі статусом “Без відшкодування” Клієнт зобов’язується на запит Банку надати запитувану інформацію (підтверджувальні документи) для проведення належної перевірки та налаштування інтернет-сайту. Запит направляється Клієнту на електронну пошту, вказану при реєстрації в системі LiqPay.
Банк має право:
Відмовити в наданні Послуг, а також повернути платіж без виконання, якщо платіж не пройшов перевірку безпеки.
У межах своїх внутрішніх правил та політики ведення бізнесу з метою мінімізації можливих ризиків і збитків від шахрайської діяльності, недотримання вимог законодавства, в односторонньому порядку встановлювати та/або змінювати максимальну суму операції з надання Банком Послуги Клієнту на підставі цього Договору.
Без узгодження з Клієнтом обмежити загальну суму Транзакцій за електронним платіжним засобом за один день на користь Клієнта, а також Банк має право встановити обмеження за сумою Транзакції в розмірі до 29 999,99 гривень або в еквіваленті цієї суми в іноземній валюті з одного електронного платіжного засобу за один день щодо кожного або будь-якого залученого Клієнтом Підприємства.
При виникненні претензій з боку Платника або його банка-емітента з приводу необґрунтованості списання коштів з його рахунку на користь Клієнта (оспорювана Транзакція або Chargeback) Банк вживає заходів щодо врегулювання спірних питань, керуючись вимогами Міжнародних та/або Національних платіжних систем і чинного законодавства України. Клієнт зобов'язаний відшкодувати Банку суму оспорюваної Транзакції в порядку, передбаченому цим Договором.
Перевіряти дотримання Клієнтом положень цього Договору на підставі банківського законодавства України.
Призупинити обробку Транзакцій на користь Клієнта до остаточного з'ясування обставин у разі, якщо кількість Chargeback за платежами на користь Клієнта складе більше 2% від обороту за Транзакціями.
Банк має право призупинити надання Послуг Клієнту (повідомивши про це Клієнта не пізніше дня призупинення) в наступних випадках:
У разі здійснення повернення товару/послуги Платнику, утримати суму повернення з розрахункового рахунку Клієнта, відкритому в Банку. Повернення проводиться Банком за умови наявності відповідної суми на такому розрахунковому рахунку Клієнта. За домовленістю сума повернення може утримуватися Банком із наступних надходжень на рахунки Клієнта. Для здійснення повернення, Клієнт має провести скасування авторизації суми відповідної Транзакції через систему LiqPay.
Клієнт має право:
Отримувати від Банку консультації з порядку підключення до Послуг у системі LiqPay, інформаційні матеріали, інструктаж із роботи із системою LiqPay і порядку проведення Транзакцій.
Банк зобов'язаний:
Здійснювати проведення платежів відповідно до цього Договору, використовуючи в якості джерела коштів надані Платниками: поточні рахунки, готівкові кошти (внесені через банківські автомати самообслуговування) та інші не заборонені законом засоби платежу.
Виконувати Дистанційні розпорядження Клієнта, які не суперечать чинному законодавству України, правилам Міжнародних/Національних платіжних систем і цьому Договору.
Переказувати на користь Клієнта суми платежів у порядку, передбаченому Договором та/або додатковими угодами до нього без вирахування вартості фінансових послуг із прийому платежів за допомогою системи LiqPay, якщо інший порядок використання грошових коштів не погоджений у Договорі, додаткових угодах та/або Додатках до Договору.
Забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, електронні платіжні засоби Платників і їхні персональні дані.
Клієнт зобов'язаний:
Виконувати вимоги законодавства України та правил Міжнародних/Національних платіжних систем, які застосовуються до Послуг.
Не допускати перевищення максимальної суми Транзакції.
Не розголошувати дані, що використовуються для авторизації Клієнта в системі LiqPay третім особам.
Контролювати передачу динамічного пароля й даних, що використовуються для авторизації Клієнта в системі LiqPay, третім особам і довіреним/уповноваженим особам (Довіреній особі), у тому числі працівникам або підрядникам Клієнта для підключення до системи LiqPay, підписання або підтвердження платежів, внесення зміни в умови надання Послуг і повідомляти Банк про Довірених осіб Клієнта й перелік їхніх повноважень.
Не застосовувати систему LiqPay і Послуги для здійснення Транзакцій для прийому платежів щодо реалізації заборонених товарів і послуг.
Оплачувати Послуги та інші послуги Банку відповідно до тарифів Банку та на підставі наданого Банком рахунку та підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг.
Сторони узгодили, що акти приймання-передачі наданих послуг за цим Договором складаються в строки та в порядку, узгодженому Сторонами шляхом обміну письмовими повідомленнями.
Здійснювати власні транзакції відповідно до умов цього Договору.
Повідомляти Банк про всі зміни в даних Клієнта, пов'язаних із виконанням цього Договору, не пізніше 3 календарних днів з моменту їх виникнення в письмовому вигляді, надавши відповідну документацію та/або інформацію в будь-яке відділення Банку або по каналах зв'язку зі службою підтримки системи LiqPay.
Вносити зміни в реквізити для отримання платежів у системі LiqPay тільки після отримання від Банку відшкодування за всіма наданими раніше даними.
При проведенні Транзакції дотримуватися порядку роботи з електронними платіжними засобами, викладеному в цьому Договорі, у правилах Міжнародної(-их)/Національної(-их) платіжної(-их) системи(-м) і чинному законодавстві України.
При укладанні Договору вказувати правильні реквізити, на які буде здійснюватися перерахування грошових коштів. Банк не несе відповідальності за повноту й достовірність наданих Клієнтом реквізитів.
Забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, персональні дані Платників, Транзакції.
Не допускати перевищення суми Транзакції понад суму вартості товарів та/або послуг, оплачуваних через Інтернет, зокрема за рахунок:
Відповідно до вимог міжнародного стандарту безпеки інтернет-платежів 3-D Securе, прийнятого Міжнародною(-ми)/Національною(-ми) платіжною(-ми) системою(-ми), якщо Клієнт користується послугами технічного інтегратора (оператора послуг платіжної інфраструктури), ресурси якого сертифіковані за стандартами PCI DCC, Клієнт має право вимагати введення реквізитів Карток (номер картки, строк дії, CVV) від Платників на сайті в мережі Інтернет, на якому залучені Клієнтом Підприємства реалізують, надають, виконують товари/послуги/роботи.
Виконувати інші умови використання системи LiqPay, що визначають права й обов'язки Сторін.
При виникненні обставин, що перешкоджають виконанню умов цього Договору, повідомити Банк у триденний термін.
Забезпечити наявність достатньої кількості грошових коштів на поточному рахунку Клієнта для надання Банком Послуг за цим Договором.
Повідомити Банк негайно, але не пізніше одного календарного дня, про виявлені факти компрометації будь-яких даних Клієнта, залучених Клієнтом Підприємств або Платників. Негайно вжити заходів щодо запобігання компрометації та усунення слабких місць у безпеці захищеної інформації. Розкривати інформацію судовим і правоохоронним органам про компрометувальні події в порядку, встановленому чинним законодавством України. Забезпечити можливість своїм співробітникам зв'язатися через усі доступні канали зв'язку з представниками Банку для визначення ступеня компрометації карткових платіжних реквізитів.
Відразу, але не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) годин, забезпечити збереження всієї інформації у всіх можливих для фіксації джерелах, що стосується фактів компрометації, зокрема:
Моніторинг операцій
З метою виявлення операцій, що викликають підозру щодо їхньої правомірності та вжиття заходів для запобігання шахрайських операцій із Картками, Банк має право здійснювати моніторинг сайтів та інтернет-магазинів залучених Клієнтом Підприємств, а також аналіз Транзакцій та/або інформації, що міститься в Дистанційних розпорядженнях, які підпадають під регулювання цим Договором, на предмет відповідності вимогам цього Договору, положень законодавства України, правил Міжнародних/Національних платіжних систем, умов надання банківських послуг.
Гарантований депозит
Банк має право вимагати від Клієнта сплати Гарантованого депозиту в разі наявності підозр про порушення Клієнтом законодавства України, правил Міжнародної(-их)/Національної(-их) платіжної(-их) системи(-м) та/або умов надання банківських послуг Банку задля запобігання можливих збитків, пов’язаних з претензіями споживачів послуг Клієнта (Chargeback) та/або застосування відповідних санкцій з боку Міжнародної(-их)/Національної(-их) платіжної(-их) системи(-м).
Сума Гарантованого депозиту розраховується Банком, виходячи з суми завданих або потенційних збитків Банку внаслідок стягнення з Банку сум за неврегульованими (у т.ч. не відшкодованими Банку) Клієнтом оспорюваними Транзакціями, суми еквіваленту доларів США, що дорівнює стягненим та/або таким, що можуть бути стягнені з Банку сум санкцій (штрафів) Міжнародною(-ми) та/або Національною(-ми) платіжною(-ми) системою(-ми). При визначенні суми Гарантованого депозиту в українських гривнях застосовується курс продажу Банком доларів США на дату виставлення відповідного рахунку Банком, якщо інше не передбачено цим Договором. Сума Гарантованого депозиту формується у національній валюті України — гривні та обліковується Банком на відповідному внутрішньобанківському рахунку, при цьому проценти на суму Гарантованого депозиту не нараховуються та, відповідно, Банком не сплачуються.
Клієнт зобов'язаний сплатити суму Гарантованого депозиту протягом 2 календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги від Банку шляхом перерахування коштів на рахунок, вказаний у вимозі Банку. У разі ненадання Клієнтом відповіді та/або невнесення депозиту протягом 2 календарних днів з моменту отримання вимоги:
Накопичена та невикористана сума Гарантованого депозиту повертається Банком на рахунок Клієнта після спливу 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту останньої події оскарження Транзакції / застосування відповідних санкцій Міжнародною(-ми)/Національною(-ми) платіжною(-ми) системою(-ми) або протягом 5 (п’яти) робочих днів після припинення договірних відносин, залежно від того, яка подія настане раніше.
В разі виникнення у Банку збитків внаслідок Chargeback(-s) та/або застосування відповідних санкцій Міжнародною(-ми)/Національною(-ми) платіжною(-ми) системою(-ми), сума Гарантованого депозиту списується на користь Банку в межах суми збитків.
Канали оплати
Канали оплати, що доступні Клієнту в системі LiqPay, вказані в Тарифах.
Банк має право в односторонньому порядку встановлювати обмеження й ліміти надання Послуги за кожним із каналів оплати (наприклад, максимальну суму Транзакції за кожним каналом оплати) без обов'язкового попереднього повідомлення Клієнта. Продовження співпраці при змінених умовах є підтвердженням Клієнта про ознайомлення та про прийняття змінених умов.
Вартість послуг та порядок розрахунків
Вартість Послуг і порядок здійснення розрахунків визначаються в Заяві про приєднання та Тарифах.
З метою реалізації досягнутих домовленостей цього Договору, а також із метою виконання будь-яких інших своїх грошових зобов'язань за цим Договором, Клієнт доручає Банку списувати грошові кошти (здійснювати договірне списання) з усіх (поточних, вкладних тощо) своїх рахунків в установах Банку, як відкритих, так і тих, що будуть відкриті в майбутньому.
У випадку, якщо валюта на рахунках Клієнта, що відкриті в установах Банку та з яких Банк здійснює договірне списання, є відмінною від валюти виконання відповідного зобов’язання за цим Договором, Клієнт доручає Банку списувати кошти в розмірі, еквівалентному сумі заборгованості у валюті зобов'язання за офіційним курсом гривні щодо іноземних валют, встановленим НБУ на дату здійснення такого списання.
Списання грошових коштів здійснюється відповідно до встановленого законодавством порядку, при цьому оформляється меморіальний ордер, у реквізиті «Призначення платежу» якого зазначаються номер, дата й посилання на відповідні положення цього Договору, одержувачем коштів є Банк.
Для списання коштів з депозитного(-их) рахунку(-ів) Клієнта Банк має право в односторонньому порядку достроково розірвати договір банківського вкладу (депозиту) шляхом письмового повідомлення Клієнта із зазначенням дати його розірвання. Вклад та нараховані відсотки, залежно від валюти вкладу (депозиту), у зазначену в повідомленні дату Банк перераховує на поточні рахунки Клієнта, з яких списання здійснюється в порядку, передбаченому цим Договором.
У випадку недостатності або відсутності в Клієнта коштів у національній валюті України для погашення заборгованості в національній валюті України, Клієнт доручає Банку списувати кошти в іноземній валюті, зокрема, з поточних рахунків Клієнта, що вже зазначені в цьому Договорі, а також з рахунків, що можуть бути відкриті в майбутньому, у розмірах, що еквівалентні сумі заборгованості за цим Договором у національній валюті України на дату здійснення договірного списання. Для виконання зобов'язань Клієнта за цим Договором Банк має право списувати кошти в розмірі, еквівалентному сумі заборгованості у валюті зобов'язання за офіційним курсом гривні щодо іноземних валют, встановленим НБУ на дату здійснення договірного списання.
Відповідальність Сторін
Клієнт несе відповідальність за нерозголошення і збереження конфіденційності даних, що використовуються для авторизації Клієнта в системі LiqPay.
Клієнт несе повну відповідальність за будь-які дії осіб, яким були передані дані, які використовуються для авторизації Клієнта в системі LiqPay для підключення Клієнта до системи LiqPay або внесення зміни в умови надання Послуг. Клієнт несе повну відповідальність за операції, що здійснюються в системі LiqPay його Довіреними особами.
При невиконанні або неналежному виконанні своїх зобов'язань однією зі Сторін, інша Сторона має право вимагати від винної Сторони виконання прийнятих на себе зобов'язань, а також відшкодування завданих їй збитків.
При використанні Клієнтом системи LiqPay та/або Послуг для здійснення Транзакцій щодо заборонених товарів і послуг та/або високоризикових операцій, які призвели до стягнень відповідною Міжнародною платіжною системою сум коштів із Банку, Клієнт сплачує Банку штраф у розмірі еквівалента 2500,00 доларів США за кожне встановлене порушення (платіж). Сплата штрафу здійснюється в гривні, для розрахунку суми штрафу в гривні застосовується офіційний курс гривні до відповідної іноземної валюти, що встановлений НБУ станом на дату сплати такого штрафу. Окрім сплати вказаного штрафу, Клієнт зобов’язується відшкодовувати збитки, пов'язані із застосуванням штрафних санкцій Міжнародними платіжними системами за результатами незаконної та/або ризикової діяльності Клієнта, пов'язаної з використанням системи LiqPay та/або Послуг для здійснення Транзакцій щодо заборонених та/або ризикових товарів чи послуг, у повному обсязі, включаючи витрати Банку, пов'язані з наданням Банку правової допомоги третіми особами.
Не вважається забороненою, у розумінні цього Договору, діяльність, що здійснюється на підставі, у межах та протягом строку, що визначений відповідною ліцензією (дозволом), що виданий уповноваженим державним органом України на право зайняття такою діяльністю.
При збільшенні цін на товари або послуги, що оплачуються через Інтернет, унаслідок порушення зобов’язань, передбачених положеннями цього Договору, Клієнт зобов'язаний протягом 3-х днів після отримання офіційного повідомлення від Банку про таке порушення, усунути його. У разі неусунення або відмови в усуненні порушення, Клієнт зобов’язується сплатити Банку штраф у розмірі 5000 грн на рахунок та в строки, визначені у вимозі Банку, за кожен випадок порушення, а також різницю ціни замовлення при оплаті через Інтернет у порівнянні з іншими способами оплат (готівковий або безготівковий розрахунок) по кожній оскарженій за цим правилом Транзакції.
Датою належного виконання Банком грошових зобов'язань перед Клієнтом вважається дата перерахування коштів/відшкодування за Транзакціями в повній сумі на вказаний у Заяві рахунок Клієнта.
Якщо поточний рахунок Клієнта, вказаний у реквізитах для перерахування відшкодування за Транзакціями, знаходиться в іншому банку, Банк не несе відповідальність за комісії, що стягуються його розрахунковим банком, і терміни зарахування розрахунковим банком грошових коштів на рахунок Клієнта.
Клієнт несе повну відповідальність за інформацію, що міститься на його офіційному сайті та на сайтах залучених Клієнтом Підприємств, на яких Клієнт надає послуги з переказу коштів.
При підтвердженні факту розголошення конфіденційної інформації, а також за кожен факт, якщо сертифікат PCI DCC технічного інтегратора (оператора послуг платіжної інфраструктури) Клієнта припинив дію або якщо Клієнт змінив технічного інтегратора і при цьому вимагав введення реквізитів Карток (номер картки, строк дії, CVV) від Платників, Клієнт зобов'язується сплатити Банку штраф у розмірі 5000 грн на рахунок та в строки, визначені у вимозі Банку, за кожен випадок порушення. При неодноразовому (два й більше разів) порушенні цієї умови Клієнтом, Банк має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, повідомивши про це Клієнта не пізніше ніж за 3 (три) робочі дні до дати розірвання Договору.
Врегулювання розбіжностей та розгляд спорів
Усі суперечки й розбіжності, що виникають із цього Договору або у зв'язку з ним, будуть, за можливістю, вирішуватися шляхом переговорів.
Якщо Сторони не дійдуть згоди, спори й розбіжності підлягають вирішенню в установленому чинним законодавством України порядку.
При виникненні будь-яких претензій, які виникають унаслідок виконання цього Договору, Банк вживає заходів щодо врегулювання спірних питань, керуючись вимогами Міжнародної(-их)/Національної(-их) платіжної(-их) системи(-м) і чинним законодавством України.
У випадку, якщо іншого не передбачено правилами Міжнародної(-их)/Національної(-их) платіжної(-их) системи(-м), строк відповіді Клієнта на таку претензію складає 10 (десять) календарних днів із дати отримання повідомлення Банку про її надходження.
Клієнт зобов'язаний відшкодувати Банку суму збитків банку, що завдані внаслідок Chargeback(-s) та/або застосування відповідних санкцій Міжнародною(-ми) та/або Національною(-ми) платіжною(-ми) системою(-ми), а Банк має право утримати цю суму із сум наступних надходжень коштів Клієнту в порядку, передбаченому цим Договором.
Строк дії Договору. Припинення Договору
Цей Договір вважається укладеним з моменту його підписання.
Цей Договір набуває чинності з моменту його укладання та діє 1 рік, але не менше ніж до повного виконання зобов'язань Сторонами за цим Договором. Договір вважається продовженим на кожний наступний календарний рік у разі, якщо за 30 днів до дати закінчення дії цього Договору жодна зі Сторін не заявила про намір його розірвання. Банк може повідомляти Клієнта про намір розірвання одним із таких способів: у письмовій формі, через встановлені засоби електронного зв'язку Банку та Клієнта (система «Приват24 для бізнесу», SMS-повідомлення на останні відомі Банку номери телефонів, надані Банку під час ідентифікації та актуалізації відомостей про Клієнта) або іншими засобами. Клієнт може повідомляти Банк про намір розірвання Договору в письмовій формі.
Цей Договір припиняється після закінчення строку дії цього Договору або за настання інших обставин, встановлених Договором або вимогами чинного законодавства.
При розірванні цього Договору Клієнт зобов'язується зняти з усіх сторінок сайтів, з використанням яких надає послуги з переказу коштів, логотипи АТ КБ «ПриватБанк», Приват24, посилання www.privatbank.ua та іншу інформацію про співпрацю з Банком за цим Договором.
У разі встановлення фактів компрометації даних через неналежний захист платіжних реквізитів Карток Клієнтом, Банк має право достроково розірвати Договір і припинити надання Послуг за цим Договором.